Alla inlägg under februari 2012

Av mimmi - 27 februari 2012 09:32

Helgen har varit helt underbar med mina två älsklingar, och det har gått superbra med Neoline och Adam.

Dom har lekt och busat, vi har varit ute på promenad och bara myst vi tre.

Bara jag har er två i min närhet så mår jag så bra, Jag älskar er.

Det enda som känns lite pissigt är att Adam bor 14 mil ifrån mig, men det är endå värt all väntan i veckorna tills de blir fredag och de e värt all dryg restid, Bara jag får träffa min älskling så e jag glad.

Jag är så otroligt kär, inte likt mig, inte alls likt mig trodde jag inte kunde bli kär...

Brukar alltid få panik och ledsna när jag träffar någon, men inte med min Adam jag hatar när han ska åka och varje gång innan han kommer hit är jag lika nervös som första gången vi skulle träffas.

Jag blir kärare och kärare för varje dag som går, Känns som jag kommer vara nykär hela livet.!

Och det viktigaste o underbaraste av allt var att han och neo funkar skitbra ihop, dom leker o neo sträker armarna efter honom o sådär. Känns verkligen super skönt, för hade det inte funkat mellan dom så hade de inte gått att forsätta mellan adam o mej heller !


Har raderat flera ggr nu och kommer endå inte på hur jag ska skriva för att beskriva mina känslor jag har just nu.

Jag är så j*vla lycklig, helt otroligt helt sjukt lycklig, viste inte ens att det var möjligt att må såhär bra?!.

Jag är så himla glad över att just jag har världens finaste älsklingar, Adam och Neo !


   

Av mimmi - 21 februari 2012 11:39

Idag är dagen jag ska ändra på mig, känner att nu räcker det.
Jag ska bli hon jag vill vara, och nu är det dags. 

Av mimmi - 17 februari 2012 10:44

Av mimmi - 16 februari 2012 11:47

Är hemma hos älskling, ska ta bussen hem snart tråkigt.. men saknar min bebis och jag åker tillbaka hit om någon dag, längtar tills de börjar bli varmare ute så neo kan följa med. Vill inte ta med henne på en buss nu när de så jävla kallt o halt ute.


vi har bara tagit de lungt o slappat här, skönt o spendera tid med älskling, Linn o Dennis.

Nu ska jag vänta på att hjärtat kommer hem på lunchen o säger hejdå..  


Jag älskar dig Adam.   

Av mimmi - 13 februari 2012 08:30

6 April 2011 kl 15;04 kom världens finaste lilla prinsessa till världen och hon fick heta Neoline, det var bestämt redan innan hon kom att hon skulle heta så. På BB så var allt så himla nytt, men jag glömmer aldrig känslan som jag hade då, ren lycka. Första två veckorna när vi kom hem så sov vi hos min mamma tillsammans med pappa Rickard, både jag och Rickard var så himla osäkra. Världens snällaste lilla bebis fick vi, vaknade en gång på natten skrek bara när hon var hungrig. Kollade så hon andades varje kvart när hon låg och sov, var livrädd för plötslig spädbarnsdöd.

När vi åkte hem så var allt så himla bra, allt kändes perfekt vist allt var nytt och så men det kändes endå så perfekt som det bara kunde bli. Efter ca 2 månader så flyttade jag och Rickard isär, det funkade inte längre för oss vi var för unga helt enkelt. Då var det bara jag och Prinsessan, självklart var det jobbigt att vara ensamstående men endå ganska skönt.


Nu idag är Neoline 10 månader, tiden går så otroligt fort och jag älskar min dotter mest av allt som finns.

I mina ögon är hon världens Vackraste Prinsessa.






 

en video som Rickard har gjort.

Av mimmi - 12 februari 2012 23:06


Så jävla tomt nu när du har åkt hem, så jävla ensamt vill verkligen inte vara utan dig.

Känslorna jag känner nu är helt helt heeeeelt galna, Jag vill bara skrika ut till hela världen hur mkt jag tycker om dig.

Allt jag vill är att ha dig här precis hela tiden, jag mår så sjukt bra med dig.

Jag är så lycklig över att jag träffat dig och när jag är med dig så är jag lyckligast i hela världen.

När jag är med dig så känns allt så rätt, inget känns fel när du är i min närhet.


Det är så underbart att träffa den människan som man känner sig hel tillsammans med, utan dig är jag halv.

Det känns som att jag känt dig precis hela mitt liv, du är den första människan jag kan lita på. 

Sakerna jag berättat för dig har jag aldrig berättat för någon, sånt som jag aldrig vågat säga till någon annan säger jag till dig. Det är precis som att du har fått mig att vara mig själv igen, du har fått mig att vara hon som jag vill vara. 

Du har fått mig att vara mig själv igen efter all skit som varit och jag har inte trott att jag kunnat bli den mimmi igen.

 Jag verkligen hatar att du bor så långt ifrån mig, jag verkligen hatar att vara utan dig varför ska det vara så jobbigt.


Du har ändrat min syn på hela livet, du har ändrat min syn på mig själv.


 Jag älskar min fina Adam..  ♥

 




Av mimmi - 9 februari 2012 12:54

Hur många år har vi känt varandra? jag minns inte men de är ganska många nu.

Under åren så har vi vart med om mycket tillsammans, mycket positivt och negativt.

Vi har skrattat tillsammans så vi nästan gråtit, vi har bråkat så vi nästan slagits men vi har alltid funnit för varandra genom vått och tort.

Vi har trott på varandra när igen annan gjort det, vi har inte sätts så ofta på senaste tiden men du vet vart du har mig och jag vet jag har dig. 

Vänskap är starkare än kärlek, eller vänskap är en slags kärlek eller vad säger du ?!.

Jag kommer aldrig lämna dig sida, jag kommer gå genom livet tillsammans med dig, för du har varit min bästavän så länge jag kan minnas. Så länge jag kan komma ihåg så har vi alltid haft varandra, och jag vill att du ska veta.


När livet är ett rent helvete o allt känns piss, när du är så lycklig så du bara vill skrika, när du är ledsen, när du bara känner dig tom... så finns jag här och lyssnar bara ett samtal bort. Jag kommer aldrig att svika dig, det lovar jag på allt jag har. 


Du ska bara veta hur stolt jag är över dig, att du har lyckats så bra i livet och jag känner då fan ingen som målar så sjukt jävla snyggt som du gör. Det finns ingen person som förstår mig så bra som du gör och som får mig att skratta så mycket så jag inte får någon luft, vad skulle jag göra utan dig? Den frågan vågar jag inte ens ställa mig själv, för det är alltid dig jag ringer när det är nått den personen jag litar på till 100%. Du är en sån person som man vill dela allt med, glädje och tårar. Du är den mest speciella vännen jag har och det finns ingen annan där ute som är i närheten av lik dig, du är Unik och i mina ögon ren perfektion.


Jag älskar dig min bästa fina Alekzandra.




 

Av mimmi - 9 februari 2012 12:36

Ska strax ta en prommenad till mamma, känner att jag måste komma ut för jag är så jävla trött.

Idag är det ingen rolig dag att vara jag, ska fan tycka synd om mig själv hela dagen.


Sen ska magda sy fast hårförlängning på mig, skönt att ha de gjort också så man slipper ta i o ur skiten hela tiden.

Kommer antagligen inte svara på så mycket sms idag så folk vet, inte alls på humör faktiskt.


     



Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Skapa flashcards