Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Som löven faller på hösten.

Av mimmi - 9 februari 2012 10:43

Nyvaken fast fortfarande galet trött, helt skakig i hela kroppen för att jag är så trött. Jag vill bara kunna sova igen, men jag har inte sovit bra på flera nätter. Vaknar flera ggr varje natt och vaknar helt utmattad ist för utvilad. Jag vet inte varför det är såhär, men jag gissar på att det är för att jag saknar dig. Men vad vet jag, vet fan ingenting längre, jag vet knappt vem jag är.     


Idag så ska jag städa för jag orkade verkligen inte göra det igår och så ska jag söka flera jobb, jag måste fan handla också men egentligen har jag ingen ork. Sen ska jag träna och gå ut och gå, och sen vet jag inte vad som händer.

Åh fyfan va de e mycket i mitt huvud nu känner jag och jag har då aldrig velat sova såhär mycket i hela mitt liv, men vad ska man göra om man inte kan?! Att sova själv är det värsta som finns, jag hatar att sakna och jag hatar att tycka om (egentligen). Jag hatar att se folk som är kära, tycker dom är äckliga och nu är jag en av dom?! Men denna gång känns allt anorlunda, jag tycker om att vara kär, det är skönt men jobbigt att sakna, det är underbart att se fram emot något och Jag älskar helgerna när jag får sova tillsammans med dig!  











Oh fyfan kändes inte som att det var jag som skrev det där, usch jag hatade allt jävla kärleks trams ...      










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av mimmi - 27 mars 2012 10:48


 

Av mimmi - 9 mars 2012 11:15

She was seventeen years old, 45 kg light, just skin and bones.But the mirror eats up the positive things she sees.Leave me alone because I can't stand this anymore.Two fingers in the throat -- coughing up my problems.So, spitting out the shame, sh...

Av mimmi - 7 mars 2012 10:31

Namn: Mimmi Andersson Wendin Ålder: 18år Längd: 1.63 Sko-storlek: 37 - 38 Född: uppsala  Bor: skutskär Gör just nu: skriver den här listan Allmänna frågor: Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: oftast glad, spontan och ?  Nämn...

Av mimmi - 7 mars 2012 09:12


Jag älskar allt som har med dig och göra, din humor, ditt leende, ditt skratt, din personlighet, ditt utseende, precis allt. Finns ingen vackrare för mig än du och jag blir kärare och kärare i dig för varje dag som går, det har aldrig känts så rätt...

Av mimmi - 27 februari 2012 09:32

Helgen har varit helt underbar med mina två älsklingar, och det har gått superbra med Neoline och Adam. Dom har lekt och busat, vi har varit ute på promenad och bara myst vi tre. Bara jag har er två i min närhet så mår jag så bra, Jag älskar er. ...

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Skapa flashcards