Alla inlägg under mars 2012

...

Av mimmi - 27 mars 2012 10:48

 

Av mimmi - 9 mars 2012 11:15

She was seventeen years old, 45 kg light, just skin and bones.
But the mirror eats up the positive things she sees.
Leave me alone because I can't stand this anymore.
Two fingers in the throat -- coughing up my problems.

So, spitting out the shame, she's living with an enemy.
Living with a pitch-black feeling so horrible.
But, feels like death knocks when you're alone.
I cut myself to escape from the feeling.

Imagine a bunch of people gathering around you
and points out all your flaws as a pattern.
Therefore, I stay home, lock myself in my room.
It feels a bit safer -- the world through my window.

Don't have much money, can't follow the trends
and if you don't, most of your friends will leave you.
Sleepless, the hope disappeared the first chance it got, 
so I feel terrible today.

Chours x2
You're beautiful as you're, you have to be like you were.
It's not your fault, the fault is how the world is today.
Hold up your fists and focus on something that's good.
Because deep down they know that they're wrong and you're wonderful.

Have a father who's the world's biggest egotist.
He fell in love with the alcohol, putting the family far away.
I'd like to say that I couldn't care less.
A lonely bird who carry a far too big branch.

Our lives may feel empty and staged.
What if we're already dead, we're here to be punished.
It eats me from inside.
The self-esteem lays on the respirator so damaged and waiting. 

The positive little girl is missing.
The gaze is empty, chapter 17 is just darkness.
Why does the mirror play a game against me?
Why does life cry when death is always smiling at me?

How should I behave in social contexts,
when the body is panicking and the brain wants to play on the same tape?
I hate that I hate myself, I'm tired of being tired.
Loneliness seduces me everyday when I wake up.

Chours x2
You're beautiful as you're, you have to be like you were.
It's not your fault, the fault is how the world is today.
Hold up your fists and focus on something that's good.
Because deep down they know that they're wrong and you're wonderful.

It feels like the first day of school, yes, 
but every day nervousness kidnap my stomach back and fourth
if I could trust myself and stop looking for answers
then maybe you woul see me as someone who was just as good.

An invisible 17-year-old would be everyone's dream
but not in that way, this ship has run aground.
Don't let me sit alone again this day.
Don't let me meet my thoughts that follows me home.

The stares in the hallway is like being stabbed in the thighs.
That's the things that make me consider the trip to the stretcher.
The teens should have been something good.
Why do they move me when the bullies get to stay?

But I understand them, it must be my fault.
It must be me who is disgusting who are in the game.
There's nothing that goes up, everything goes down.
Best I sneak into my room and write my letter.

Chours x2
You're beautiful as you're, you have to be like you were.
It's not your fault, the fault is how the world is today.
Hold up your fists and focus on something that's good.
Because deep down they know that they're wrong and you're wonderful.

Av mimmi - 7 mars 2012 10:31

Namn: Mimmi Andersson Wendin

Ålder: 18år

Längd: 1.63

Sko-storlek: 37 - 38

Född: uppsala 

Bor: skutskär

Gör just nu: skriver den här listan


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: oftast glad, spontan och ? 

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: för envis, hett temperament och för snäll.



d är du rädd för: Blir gammal, bli tjock och Spindlar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag tar inge skit och jag tror på mig själv.

Det roligaste jobbet du haft/har: Arbetslös som fan nu.

Har du körkort och egen bil: nej

När tod du ditt körkort: har inget än

När grät du senast: jadu

När skrattade du senast: Nyss med Adam's mamma haha.

Vem åkte du bil med sist: Adam

Vem åt du mat med sist: Jadu 

Vem sov du hos sist: Adam

Vem sov hos dig sist: Linn

Vad var du rädd för när du var liten: Spindlar, har alltid vart.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Brandman eller ja kvinna, haha ?

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2 

Värsta smärtan du råkat ut för: Tatueringen -.-'

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: min dotter :')

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: nä inget ja vill skriva här

Har du någonsin sportat: Ridning och Dans

Någon du ser upp till: Min Kusin Ronja faktiskt.

Vad finns alltid i din handväska: plånbok, telefon och massa annat skit.



Lite mer personliga frågor:

ågonsin tagit eller provat droger: alkohol är väll en drog.

Rökt: röker

Snusat: Ja 

Druckit: mm

Har du piercing eller tatuering: 2 st tatueringar, sen öronen o läppen men har aldrig läpp piercingen i.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, Rolig,ärlig, fina ögon och leende, fina tänder.

Finaste komplimang du fått: Jadu.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja.. :(

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja när jag var ung o dum.

Har du någonsin fejkat en orgasm: kan hända ;)

Hur många sex-partners har du haft: Haha det ni.. ;)




Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: Vettefan, samma skit typ.

McDonalds eller MAX: MAX.

Vin eller Öl: ÖL!

Charter- eller skidsemester: skulle va kul med både och ba de att ja e kass på att åka skidor.

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll och Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar!!!

Vår eller höst: Vår!

Bil eller buss: Bil



Av mimmi - 7 mars 2012 09:12

Jag älskar allt som har med dig och göra, din humor, ditt leende, ditt skratt, din personlighet, ditt utseende, precis allt.

Finns ingen vackrare för mig än du och jag blir kärare och kärare i dig för varje dag som går, det har aldrig känts så rätt med någon som de gjorde med dig första gången jag träffade dig. Jag har aldrig träffat någon som de känns så rätt med, hela tiden så känns det rätt. Inget är pisamt, vi kan skämta om allt skrattar genom problem men kan även vara seriösa.Du vet nästan allt om mig, finns inget jag tvekar på att berätta för dig. Jag litar på dig som jag aldrig har litat på någon annan, för jag känner ingen oro för att berätta nått för dig. Ingen är väll egentligen perfekt, men kan man vara perfekt för varandra?. Jag är i allafall säker på att du är helt perfekt för mig. Det finns inget i hela världen som jag skulle vilja ändra på älskling och ska jag vara helt ärlig,

så kan jag inte tänka mig en framtid utan dig i den


 

Tidigare månad - Senare månad

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Skapa flashcards