Alla inlägg den 8 februari 2012

Av mimmi - 8 februari 2012 11:49

Vaknade av att Rickard ringde o väckte mig, han hade inget vettigt att säga som vanligt ha-ha.

Jag är sjukare idag än vad jag var igår, kul? INTE ETT JÄVLA DUGG.

Idag ska jag träna och städa, tråkigt i af o städa men måste göras.

Jag har redan tjänat 40 kr på min och de har gått ca 6 timmar.

Klicka in på inlägget under eller på bannern i detta meddelande, för att



TJÄNA PENGARpå just din BLOGG!

  

 


Alla banners som har ADsettings i sig i min blogg är till för att tjäna pengar via bloggen, pröva du med.
Snabbt enkelt och helt GRATIS.  


Av mimmi - 8 februari 2012 03:16



 Klicka på bilden (ADsettings) och sen på ”bli medlem! och fyll i dina uppgifter. Sen får du ett mail med en bekräftelselänk till din mail, efter det är det bara logga in via länken i ditt mail !

 Nummer två du ska göra är att lägga in en annons. Följ bara stegen här under.

♥ Gå in på alla annonsörer, sen är det bara att trycka på ansöka, det är ansökningstid förutom en som blir godkänd direkt så leta upp en annons som heter PartyStuff den blir godkänd direkt!

 ♥ Klicka på ansök och någon sekund senare är den godkänd!

 Klicka   in på partystuff och sen hittar ni alla annonser och koder i en lista. Ta då visa annonskod.

 Kopierar koden och klistrar in i din kodmall (blogg.se) övriga bloggar vet jag inte vart man lägger in reklam men det vet väl ni själva ;)

 Få folk att klicka på din annons i din blogg så tjänar du pengar per klick!

Enkelt! Behöver ni hjälp är det bara att fråga mig!

Av mimmi - 8 februari 2012 02:58

Jag har gjort en ny blogg (igen), men en ny blogg för mig betyder att jag har lagt allt gammal bakom mig och börjat om på en ny "kula". Jag känner verkligen att allt börjar falla på plats, jag känner att allt gammalt är det lika bra att sopa under "mattan".


Jag ska försöka uppdatera väldigt mycket i denna blogg, kommer dock inte skriva om dotter min så mycket eftersom det finns så mycket idioter där ute i internet världen.


ska sova kanske skriver i morgon om jag har tid och lust.!


 



































Tidigare månad - Senare månad

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Ovido - Quiz & Flashcards